مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 22:352021-07-06سياسي

گشت ارشاد و دولت رییسی/پاسخ انعطاف پذیر به بازخیزی طالبان/مُشک آنست که خود ببوید


عذرخواهی رییس جمهور از مردم، رسیدگی به بحران قطعی برق دستور روحانی تأکید رییسی، واکسیناسیون در وضعیت قرمز، دختران در تله مخدر های جدید، صهیونیست ها ناکام در کرج، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک روزنامه های امروز چهارشنبه 16 تیرماه در حالی چاپ و منتشر شد که عذرخواهی رییس جمهور از مردم و عقب نشینی صنایع به نفع برق خانگی همزمان با دستور اژه ای برای رسیدگی به مساله خاموشی ها از یک سو و سایه دلتا همچنان بر سر سیستان و بلوچستان در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده است.

در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: پاسخ انعطاف پذیر به بازخیزی طالبان دیاکو حسینی تحلیلگر ارشد مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در بخشی از یادداشتی در شماره امروز شرق نوشت: قدرت های منطقه شامل روسیه، چین و پاکستان نیز ترجیح داده اند به جای غلتیدن به باتلاق عمیق افغانستان با طالبان به همزیستی دست پیدا کنند.

در این شرایط، در صورتی که روابط خصمانه ای میان ایران و طالبان برقرار باشد، ما نفوذی در شکل دادن به محیط سیاسی آینده در افغانستان نخواهیم داشت.

به علاوه، این دشمنی می تواند طالبان را به ابزاری برای فشار بر ایران برای کشور هایی تبدیل کند که در شرایط معین مایل به بهره برداری از آن علیه ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت ارشاد و دولت رییسی/پاسخ انعطاف پذیر به بازخیزی طالبان/مُشک آنست که خود ببوید

گشت ارشاد و دولت رییسی/پاسخ انعطاف پذیر به بازخیزی طالبان/مُشک آنست که خود ببوید