مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 19:352021-07-06اقتصادي

گره قانونی برای جلوگیری از گران فروشی ایرلاین ها


در شرایطی که سازمان هواپیمایی و شورای عالی هواپیمایی مسئولیت بررسی و تعیین دامنه نرخی بلیت پروازهای داخلی را بر عهده دارند که به مردم اجحافی نشود، - در شرایطی که سازمان هواپیمایی و شورای عالی هواپیمایی مسئولیت بررسی و تعیین دامنه نرخی بلیت پروازهای داخلی را بر عهده دارند که به مردم اجحافی نشود، قانون دست این سازمان را با تاکید بر آزادسازی کامل نرخ در این زمینه بسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درحالی بیش از دو هفته از افزایش قیمت بلیت هواپیما از سوی شرکت های هواپیمایی گذشته که البته بدون اخذ هیچگونه مصوبه قانونی از شورای عالی هواپیمایی اتفاق افتاده است و مردم نسبت به این گرانفروشی بلیت هواپیما انتقاد دارند.

به نظر می رسد کاری از دست متولیان امر در سازمان هواپیمایی کشوری بر نمی آید چرا که اساسا قانون با وجود پیش بینی شورایی برای تعیین نرخنامه پروازهای داخلی، در جای دیگری دست مسئولان را برای قیمت گذاری بسته است و عملا تکلیف این سازمان معلوم نیست.

شاید به همین دلیل است که با وجود انتقاد مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و حتی شخص وزیر راه و شهرسازی نسبت به افزایش قیمت غیرقانونی قیمت بلیت هواپیما، تا کنون این نرخ های غیر قانونی به قیمت سابق بازنگشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره قانونی برای جلوگیری از گران فروشی ایرلاین ها

گره قانونی برای جلوگیری از گران فروشی ایرلاین ها