مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 19:352021-07-06پزشكي

کرونای مازندران از نوع دلتا است


سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با هشدار به مردم در باره این که قدرت سرایت ویروس جدید کرونا در مازندران بشدت افزایش یافته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر سیمین بابایی افزود: شناسایی بیماران بستری جدید با تشخیص کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مرز 200 نفر در روز رسیده است که این عدد بسیار نگران کننده است.

وی با اعلام این که هم اکنون 9 شهرستان مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و هیچ رنگ زرد کرونایی برای استان باقی نمانده است، گفت: اگر روند افزایشی ادامه یابد از اوایل هفته آینده تعداد شهر های قرمز در استان افزایش خواهد یافت.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سرعت نوع دلتای کرونا را بسیار زیاد توصیف کرد و افزود: افزایش شهرستان های دارای وضعیت قرمز، پرش برخی شهرستان ها از رنگ زرد به قرمز و از دست رفتن تمامی مناطق زرد در مازندران به این معنا است که باید خود را برای پیک پنجم کرونا آماده کنیم.

وی با خطرناک توصیف کردن وضعیت کرونایی مازندران، گفت: عادی انگاری کماکان بزرگ ترین معضل مدیریت بیماری کووید 19 در استان است و خروج مازندران از این وضعیت تنها از طریق رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای مازندران از نوع دلتا است

کرونای مازندران از نوع دلتا است