مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 18:052021-07-06سياسي

کتابخانه عمومی شهید ناصر سنگل آبادی تربت حیدریه افتتاح شد


کتابخانه عمومی شهید ناصر سنگل آبادی روستای سربالا تربت حیدریه با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، فرماندار و جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتابخانه عمومی شهید ناصر سنگل آبادی روستای سربالا تربت حیدریه با حضور محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، حسین شرافتی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه و جمعی از مسؤولان دستگاه های اجرایی این شهرستان افتتاح شد.

در ابتدا نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از افتتاح کتابخانه در روستای سربالا شهرستان گفت: اگر به دنبال اتفاقات مثبت و مؤثر در جامعه هستید باید در مسیر ارتقای فرهنگ و آگاهی آن جامعه قدم بردارید، چرا که رشد فرهنگ و آگاهی در گرو کتاب و کتابخوانی است.

محسن زنگنه با اشاره به فرمایشات رهبری در حوزه فرهنگ، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند اقتصاد و فرهنگ دو عامل مؤثر و وابسته به هم برای رشد و پیشرفت یک جامعه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی شهید ناصر سنگل آبادی تربت حیدریه افتتاح شد

کتابخانه عمومی شهید ناصر سنگل آبادی تربت حیدریه افتتاح شد