مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-06اجتماعي

دیدار برخی از اعضای دولت با رییس جمهور منتخب


وزرای علوم، آموزش و پرورش، رییس سازمان محیط زیست و معاون علمی و فناوری رییس جمهور با سید ابراهیم رییسی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رییس جمهور منتخب، در ادامه دیدارهای اعضای دولت دوازدهم با سید ابراهیم رییسی، امروز سه شنبه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، عیسی کلانتری رییس سازمان حفاظت محیط زیست و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور با حضور در دفتر رییس جمهور منتخب، با وی دیدار و گزارش هایی از آخرین وضعیت دستگاه های تحت مدیریت خود ارائه کردند.

غلامی در این دیدار با تبریک انتخاب رییسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت اقدامات وزارتخانه متبوع خود در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت، آمایش موسسات آموزش عالی و نیز آموزش الکترونیکی و از راه دور ارائه کرد.

رییسی در این دیدار ضمن تشکر از ابراز محبت و گزارش ارائه شده از سوی وزیر علوم گفت: دانشگاه نه در حاشیه بلکه باید در متن تحولات جامعه حضور داشته و نقش آفرینی کند و برای حل مسائل اساسی کشور وارد میدان شود.

رییس جمهور منتخب افزود: ضمن پرهیز از سیاست زدگی دانشگاه ها، باید تلاش شود دانشجویان و اساتید در فضایی آرام به فعالیت های علمی و پژوهشی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار برخی از اعضای دولت با رییس جمهور منتخب

دیدار برخی از اعضای دولت با رییس جمهور منتخب