مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 16:052021-07-06دانش

تعیین تکلیف سهمیه های کنکور تا 6 ماه آینده


ماده 8 به این مسئله اختصاص دارد که این امکان فراهم شود که 30 درصد ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی از مقطع لیسانس در علوم پایه باشد.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تصمیم جدید شورا برای تعیین تکلیف سهمیه پذیرش در دانشگاه ها تا 6 ماه آینده خبر داد و گفت: مقرر شد ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ظرف 6 ماه سیاست های مربوط به سهمیه ها را جمع بندی و نهایی سازی کرده و برای تصویب به این شورا تقدیم کنند، تا پذیرش از طریق کنکور در دانشگاه ها در سال 1402 بر مبنای این مصوبه درباره سهمیه ها اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید رضا عاملی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه 843 شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: جلسه امروز با حضور رؤسای قوا و سایر اعضای شورا تشکیل شد و اعضا ضمن عرض خیر مقدم به رییس جدید قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: موضوع این جلسه سیاست های سنجش و پذیرش کنکور بود، بخشی از این سیاست ها در جلسه گذشته تصویب شده بود و در این جلسه ماده 7 سیاست های سنجش و پذیرش که به موضوع سهمیه های کنکور تعلق داشت، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مصوبات متنوعی درباره سهمیه ها طی 37 گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی وجود دارد و در مجلس شورای اسلامی نیز مصوباتی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف سهمیه های کنکور تا 6 ماه آینده

تعیین تکلیف سهمیه های کنکور تا 6 ماه آینده