مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 15:352021-07-06اقتصادي

چشم مشهد به دهان ستاد ملی مقابله با کرونا/ مسبب وضعیت قرمز مشهد کیست؟


وضعیت مشهد امروز در حالی قرمز شد که تا پیش از آن هیچ تدبیری از سوی مسؤولان ملی مقابله با کرونا برای ورود بی ضابطه مسافران از شهرهای وضعیت قرمز به مشهد اتخاذ نشد و مسؤولان استانی نیز همچنان در انتظار ابلاغیه از ستاد ملی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حضور مسافران غیربومی در مشهد با ورود کشور به پیک پنجم کرونا و شلوغی و ازدحام در مکان های عمومی از موضوعات نگران کننده ای این روزهای بحرانی برای مشهد است.

شرایط زمانی حادتر می شود که بسیاری از شهرهای کشور در وضعیت قرمز قرار دارند و برای ورود مسافران از این شهرها به مشهد با وسایل حمل ونقل عمومی هیچ محدودیتی توسط مسؤولان استانی درنظر گرفته نشده و ستاد مقابله با کرونا هیچ ابلاغیه ای مبنی بر ممنوعیت ورود مسافران در نظر نگرفته است.

در حین پیگیری این مسئله مطلع شدیم که وضعیت شهر مشهد نیز قرمز شد و طبیعتاً مسافرت های بی ضابطه در این موضوع بی تأثیر نبوده است.

برای پیگیری این مسئله با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

مهدی قلیان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مسافرت هایی که از طریق هواپیما و قطار و اتوبوس صورت می گیرد که سامانه صدور بلیت اینترنتی دارند و ورود و خروج ماشین های با پلاک غیربومی ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم مشهد به دهان ستاد ملی مقابله با کرونا/ مسبب وضعیت قرمز مشهد کیست؟

چشم مشهد به دهان ستاد ملی مقابله با کرونا/ مسبب وضعیت قرمز مشهد کیست؟