مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-06سياسي

پاسخ بانک سپه به نامه یک نماینده مجلس


مدیر عامل بانک سپه در نامه ای به نامه محسن دهنوی نماینده مجلس پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد کاظم چقازردی مدیر عامل بانک سپه در نامه ای به اظهارات محسن دهنوی نماینده مجلس که در نامه دیگری به معاون امور بیمه و بانک وزیر اقتصاد نوشته، پاسخ داد.

با توجه به این که خبرگزاری فارس نامه دهنوی به معمارنژاد را با عنوان نامه عضو هیات رییسه مجلس به معاون وزیر اقتصاد/ پاسخگوی رشد نقدینگی و عملکرد بانک سپه باشید منتشر کرده بود، اینک پاسخ مدیر عامل بانک سپه را به نامه دهنوی نیز منتشر می کند.

متن نامه چقازردی به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر دهنوی  نماینده محترم مردم شریف تهران و عضو محترم هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی سلام علیکم    احتراماً؛ از طریق فضای مجازی مطلع شدم جنابعالی مرقومه ­ای را با شماره 29971/12/د مورخ 12/04/1400 به عنوان جناب آقای دکتر معمارنژاد معاون محترم بانکی، بیمه و شرکت­های دولتی با معاون محترم بانکی، بیمه و شرکت­های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص عملکرد بزرگترین بانک کشور، در اختیار مدیرعامل شرکت یاد شده قرار داشته باشد.

اقدام عامدانه و هدفمند انتشار این نامه در فضای مجازی به صورت وسیع، علاوه بر منافات با قوانین و مقررات، احساسات جریحه­دار شده آحاد مدیران و کارکنان شریف بانک سپه ناشی از اظهارات قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ بانک سپه به نامه یک نماینده مجلس

پاسخ بانک سپه به نامه یک نماینده مجلس