مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-06فرهنگي

وضعیت اهالی شعر و ادبیات در استان همدان مطلوب نیست


شرایط شعر و اهالی شعر و ادب در همدان چندان مطلوب نیست و شعر همدان نیازمند یک بزرگ تر است تا بتواند شرایط را ساماندهی کند.

- احسان نرگسی شاعر آیینی استان همدان به مناسبت فرارسیدن روز قلم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همانگونه که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند قلم، نعمت بزرگی از طرف پروردگار است و اگر قلم نبود، ملک و دین استوار نمی شد و زندگیِ شایسته بوجود نمی آمد و من نیز به نوبه ی خود روز قلم را به شاعران و نویسندگان و قلم به دست های عزیز تبریک می گویم.

وی با اشاره به تأثیر همه گیری شیوع ویروس زندگی بسیاری از افراد را تحت تأثیر قرار داده است و شاعران نیز از این امر مستثنی نیستند و دیگر شاهد سفرهای پی در پی استانی برای حضور در جشنواره های مختلف نیستیم و امیدوارم با ریشه کن شدن این ویروس دوباره به روزهای خوب شعر و شاعری برگردیم.

نرگسی در خصوص برنامه های آتی خود نیز تشریح کرد: بنده بیشتر در ایام اخیر در حوزه ی شعر آیینی و همکاری با مداحان اهل بیت فعالیت می نمایم و اگر مشکلی پیش نیاید امیدوارم اولین کتاب خود را در روزهای آتی به چاپ می رسانم.

این شاعر آیینی استان همدان در انتها با انتقاد به وضعیت شعر، خصوصاً شعر آیینی در استان گفت: در شهر حتی یک جلسه ی شعر که علاقه مندان به آن مراجعه کنند و آثار خود را ارائه دهند وجود ندارد و همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اهالی شعر و ادبیات در استان همدان مطلوب نیست

وضعیت اهالی شعر و ادبیات در استان همدان مطلوب نیست