مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-06سياسي

عذر و بهانه ای برای کم کاری مسئولان وجود ندارد


رییس کل دادگستری خراسان رضوی انتخابات اخیر را یکی از نشانه های قدرت نظام اسلامی دانست و گفت: میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه ای نیز برای کم کاری از سوی مسئولان وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کل دادگستری خراسان رضوی انتخابات اخیر را یکی از نشانه های قدرت نظام اسلامی دانست و گفت: میدان برای خدمت به مردم باز است و هیچگونه عذر و بهانه ای نیز برای کم کاری از سوی مسئولان وجود ندارد.

غلامعلی صادقی در دیدار با اعضاء منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در مجتمع قضایی ولایت مشهد انجام شد، ضمن تقدیر از حماسه آفرینی مردم شریف و بزرگوار در جریان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، این انتخاب را به منتخبان مردم مشهد تبریک گفت و افزود: مردم به منتخبان خود اعتماد کردند و پاسخ این اعتماد امیدبخش و شورآفرین را باید با کار جهادی و تلاش مضاعف داد.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی گفت: مردم بزرگوار باوجود کمبودها و تمامی مشکلات اقتصادی و توطئه های دشمنان با نیت پاک و با عزم راسخ پای صندوق های رأی حاضر شدند؛ بنابراین هیچگونه انتظاری به جز خدمت صادقانه از مسئولان ندارند.

صادقی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مظاهر جمهوریت نظام دانست و افزود: تجربه به ما نشان داده که در مقاطع سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عذر و بهانه ای برای کم کاری مسئولان وجود ندارد

عذر و بهانه ای برای کم کاری مسئولان وجود ندارد