مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-06ورزشي

سهم شهرستان های جنوبی بوشهر از نفت؛ 230 میلیارد تومان اعتبار


نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریک سال اخیر، 230 میلیارد تومان از محل اعتبار مناطق نفت خیز به چهار شهرستان جنوبی استان اختصاص یافت که به تناسب نیازهای زیرساختی آنها تقسیم شده است.

- سهم شهرستان های جنوبی بوشهر از نفت؛ 230 میلیارد تومان اعتبار ایسنا/بوشهر نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: دریک سال اخیر، 230 میلیارد تومان از محل اعتبار مناطق نفت خیز به چهار شهرستان جنوبی استان اختصاص یافت که به تناسب نیازهای زیرساختی آنها تقسیم شده است.

حجت الاسلام موسی احمدی روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر اظهار کرد: از این میزان اعتبار 14 میلیارد تومان برای پروژه های بخش ورزش و جوانان دیر از جمله استخر سرپوشیده این شهرستان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: وقتی دستگاه ها از اعتبار کافی برخوردار باشند به ویژه در بحث تجهیزات اداری، به مردم بهتر خدمات رسانی می شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتباراتی که برای جنوب استان بوشهر در نظر گرفته شد، قابل توجه نیست، ادامه داد: امروز نیاز مجموعه های اداری این مناطق بسیار بیشتر از اعتبارهای تخصیصی است طوریکه برای شهرستان دیر 62 میلیارد تومان با این همه روستا و مشکلات زیرساختی اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم شهرستان های جنوبی بوشهر از نفت؛ 230 میلیارد تومان اعتبار

سهم شهرستان های جنوبی بوشهر از نفت؛ 230 میلیارد تومان اعتبار