مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 11:402021-07-06سياسي

ارائه راهکارهایی برای بین المللی سازی دانشگاه ها


معاون مرکز همکاری های بین المللی وزارت عتف با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته، صنعت آموزش عالی شانه به شانه صنعت توریسم در حال حرکت است، بر لزوم برندینگ و نمادسازی دانشگاه ها تاکید کرد.

- در دومین کارگاه بین المللی رتبه بندی دانشگاه ها اعلام شد ارائه راهکارهایی برای بین المللی سازی دانشگاه ها معاون مرکز همکاری های بین المللی وزارت عتف با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته، صنعت آموزش عالی شانه به شانه صنعت توریسم در حال حرکت است، بر لزوم برندینگ و نمادسازی دانشگاه ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحمید علیزاده در دومین کارگاه بین المللی رتبه بندی دانشگاه ها که به میزبانی دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است، اظهار کرد: در حوزه بین المللی سازی دانشگاه ها، رویکردها و تجربیات گوناگونی در کشورهای مختلف وجود دارد که از مهمترین آن ها می توان به برندینگ و مارکتینگ اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حضور موثر در عرصه بین الملل، سرمایه گذاری و تبلیغات همگی باید به مارکتینگ در عرصه بین المللی منجر شود، افزود: در این راستا کافی است به صنعت آموزش در دنیا نگاهی بیندازیم تا مشاهده کنیم که سال هاست صنعت آموزش عالی شانه به شانه صنعت توریست در اغلب کشورهای دارای زیرساخت در حال حرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکارهایی برای بین المللی سازی دانشگاه ها

ارائه راهکارهایی برای بین المللی سازی دانشگاه ها