مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-06اقتصادي

افتتاح یک واحد تولیدی در قم


افتتاح واحد تولیدی مبتکران پلاستیک، إحیای یک واحد تولیدی راکد و بازدید از چند واحد تولیدی دیگر از جمله برنامه های امروز استاندار قم و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهره برداری از واحد تولیدی مبتکران پلاستیک در شهرک صنعتی شکوهیه در ادامه برنامه سه شنبه های اقتصادی برگزار شد.

همچنین بازدید از شرکت إحیاء شده فولاد صنعت کاوه و همچنین دو بازدید دیگر از شرکت های باران بسپار و کبیر پانل از دیگر برنامه های امروز استاندار قم و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

همزمان با برنامه سه شنبه های اقتصادی امروز، سیزدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز تشکیل و تصمیماتی برای حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع موانع تولید از آنان اتخاذ شد.

ضرورت حمایت های گوناگون از واحدهای تولیدی إحیاء شده، تداوم حمایت از سرمایه گذاران داخلی در بخش تولید، پشتیبانی از سرمایه گذاران خارجی با دانش فنی و همچنین برنامه ریزی برای تحقق مشارکت بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای احداث واحدهای جدید صنعتی در استان از جمله مباحث مطرح شده در نشست امروز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک واحد تولیدی در قم

افتتاح یک واحد تولیدی در قم