مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-06اقتصادي

تلاش مستمر برای حمایت و رفع موانع تولید در استان


استاندار قم از تلاش مستمر برای حمایت و رفع موانع از واحدهای تولیدی در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و کارگروه های زیرمجموعه آن سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در حاشیه برنامه سه شنبه های اقتصادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدیدهای میدانی هفتگی از واحدهای تولیدی استان بیان داشت: ما همواره در کنار تولیدکنندگان و مشوق آنان خواهیم بود تا علاوه بر به کارگیری ظرفیت کامل تولید، طرح های توسعه ای را نیز در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در برنامه سه شنبه های اقتصادی تلاش می شود تا علاوه بر احیای واحدهای راکد، افتتاح هفتگی واحدهای تولیدی نیز محقق شود.

استاندار قم با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی راکدی که إحیا می شود نیازمند حمایت هستند اضافه کرد: یکی از سیاست های حمایتی از این واحدها در موضوع بیمه است، ضمن آن که برخی از این واحدها دارای مشکلات بانکی مانند انسداد حساب هم هستند که نیازمند مساعدت دستگاه قضایی و همچنین سیستم بانکی است.

وی در ادامه، نقدینگی و تسهیلات را بخش دیگری از مشکلات واحدهای تولیدی إحیا شده خواند و خاطرنشان کرد: تسهیلات لازم در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و از طریق بانک های عامل به این واحدها پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مستمر برای حمایت و رفع موانع تولید در استان

تلاش مستمر برای حمایت و رفع موانع تولید در استان