مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-06سياسي

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تکریم مادران دوباره آغاز می شود


رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه ستاد فهما در سال 1400 بر توانمندسازی بچه های مسجد تمرکز دارد، گفت: طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محور تکریم مادران قبل از محرم حسینی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست توجیهی کانون های حائز شرایط رواق های 12 گانه ستاد فهما صبح امروز سه شنبه، 15 تیرماه باشد، طبیعتاً منظور از علم، فناوری هایی مثل تولید کاغذ بوده است نه علم دین.

وی با اشاره به سه ویژگی خاص سال 1400 بیان کرد: این ویژگی ها شامل استقرار دولت جوان و انقلابی که آینده ای ویژه و روشنی را برای ما ترسیم می کند، تدوین برنامه هفتم توسعه و آغاز افق 1440 با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است.

ارزانی با اشاره به روند تکاملی فهما ابراز کرد: در سال 98 ظرفیت شناسی و رصد میدانی و احصای وضع موجود و مخاطبان مختلف و برنامه ریزی براساس تنوع مخاطبان انجام شد، در سال 99 به سمت شبکه سازی و ثمره بخشی رفتیم که به طراحی سه شبستان و 12 رواق انجامید و نهایتاً موفق به ثبت کانون ها شدیم که حدود دو سال فرآیند آن برای ما زمان برد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد: در سال 1400 بر توانمندسازی تأکید داریم چنانکه این مهم مورد تأیید اسلام است لذا مقرر است 40 هزار نفر شامل 20 هزار مدیرمسئول و 20 هزار نفر از اعضا در عرصه های تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تکریم مادران دوباره آغاز می شود

طرح ملی «سه شنبه های تکریم» با محوریت تکریم مادران دوباره آغاز می شود