مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-06سياسي

رعایت مصوبه دورکاری در ادارات الزامی است


استاندار چهارمحال و بختیاری عباسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت مصوبه دورکاری برای کارمندان هستند، گفت: اگر مدیر دستگاهی نسبت به این مسئله بی توجه است باید به تخلفات اداری معرفی شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری عباسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به رعایت مصوبه دورکاری برای کارمندان هستند، گفت: اگر مدیر دستگاهی نسبت به این مسئله بی توجه است باید به تخلفات اداری معرفی شود.

اقبال عباسی 15 تیرماه در جلسه مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زنگ خطر پیک پنجم کرونا در کشور به صدا درآمده است، اظهار کرد: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی در اولویت مردم، مسئولان و دستگاه های تخصصی امر نظارت بر رعایت پروتکل ها قرار نگیرد، در آینده ای نه چندان دور این استان نیز وارد پیک پنجم کرونا خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران شهرستان های 10 گانه در اسرع وقت با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و اعضای ستاد کرونا به منظور اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی تصمیم گیری کنند، تصمیمات این جلسه به منزله مصوبه ستاد استانی کرونا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت مصوبه دورکاری در ادارات الزامی است

رعایت مصوبه دورکاری در ادارات الزامی است