مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-06سياسي

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد


در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شرق استان کرمان با مدیریت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد شهرستان های شرقی استان به مدت 48 ساعت طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 16 تا 17 تیرماه تعطیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این زمینه گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونای شرق استان کرمان 48 ساعت دیگر حالت فوق العاده محدودیت های کرونایی در شهرستان بم تمدید شد و همچنین به منظور کنترل شرایط 3 شهرستان شرقی نرماشیر، فهرج و ریگان نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 16 تا 17تیرماه تعطیل شدند.

وی همچنین از همراهی بازاریان، کارخانه های خودروسازی و واحدهای تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید در همراهی با مصوبات ستاد کرونا تشکر کرد.

صنوف ضروری و سازمان های خدمات رسان با 50 درصد نیرو خدمات ارائه خواهند کرد.

به گفته فرماندار بم فعالیت بانک ها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله انجام کارهای داخلی بانک است.

فرماندار بم تاکید کرد: تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است و در صورت رعایت نکردن محدودیت های اعمال شده توسط شهروندان و اصناف، محدودیت ها مجدد تمدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد

کرونا شرق استان کرمان را تعطیل کرد