مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:402021-07-06سياسي

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و پژوهشکده گیاهان دارویی امضا شد


با هدف هم افزایی بیشتر در حوزه علم و فناوری در استان البرز بویژه در زمینه گیاهان دارویی، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

- با هدف هم افزایی بیشتر در حوزه علم و فناوری در استان البرز بویژه در زمینه گیاهان دارویی، تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و مرکز رشد واحدهای فناور پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مهدی عباسی، رییس مجتمع علمی و تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و رییس پارک علم و فناوری البرز و دکتر رضا غفارزادگان، رییس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی به منظور هم افزایی و همکاری های مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

همکاری مشترک در تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی، اجرایی و قانونی طرفین تفاهم نامه در جهت حمایت از فناوران و صاحبان ایده در سطح استان، موضوع این تفاهم نامه است.

مهندس عباسی با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان در کشور گفت: برخی از آمار از سهم یک تا سه درصدی اقتصاد دانش بنیان در کشور حکایت دارد و حتی برخی آمار تا 5 درصد هم عنوان می شود؛ این آمار نسبت به بسیاری از کشورها حتی کشورهای منطقه رقم کوچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و پژوهشکده گیاهان دارویی امضا شد

تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری البرز و پژوهشکده گیاهان دارویی امضا شد