مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-06سياسي

رییس مجمع نمایندگان یزد: اراده ای در ساماندهی وضعیت اتباع وجود ندارد


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان این که بهترین راهکار تامین امنیت، مردم محور کردن آن است، گفت: اراده ای در ساماندهی وضعیت اتباع وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت و مشکلات شهر حمیدیا که با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه های مختلف استان و شهر حمیدیا برگزار شد با انتقاد از عدم رعایت برخی پروتکل های بهداشتی در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر در شرایط سختی به لحاظ خواستار برقراری گشت های مرتبط و منظم شد و راهکار اصلی برای ایجاد امنیت را به دلیل کمبود امکانات نیروی انتظامی، مردمی شدن آن دانست.

جوکار بهترین امنیت را امنیت مردم محور دانست و ادامه داد: در ابتدای انقلاب با وجود مشکلات زیادی که داشتیم از ظرفیت بسیج در همین رحمت آباد استفاده شد و امنیت کامل برقرار بود ولی الان از این ظرفیت بهره گیری نمی شود.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مطرح شده در این نشست وجود اتباع غیرمجاز در محل است گفت: یکی از مشکلات این است که ما خودمان خانه هایمان را به اتباع اجاره می دهیم و بعد از وجود آنها گلایه می کنیم.

وی با بیان این که اجاره منزل به افغانی های غیرمجاز 6 ماه زندانی دارد گفت: مردم این قانون را نمی دانند و از طرف دیگر قانون هم اجرا نمی شود به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجمع نمایندگان یزد: اراده ای در ساماندهی وضعیت اتباع وجود ندارد

رییس مجمع نمایندگان یزد: اراده ای در ساماندهی وضعیت اتباع وجود ندارد