مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-06اجتماعي

تشخیص آنلاین آلودگی آب با دستگاه ایران ساخت


یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی و ساخت دستگاه تشخیص آلودگی آب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذردخت مظاهری، مدیرعامل این شرکت در مورد آلاینده های نفتی در آب و خاک گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در قرن حاضر، استفاده از فرآورده های نفتی به طور وسیع در صنایع و عموم رایج شده و آلاینده های نفتی در آب و خاک نیز به عنوان معضل مهمی در کشور، مورد توجه قرار گرفته است؛ چرا که این آلاینده ها موجب اختلال در طبیعت می شود و آسیب جدی به محیط زیست و سلامت انسان وارد می کند.

وی افزود: آلاینده ای که وارد آب می شود، آب را بدبو و بدطعم می کند و رفع این آلایندگی برای بخش هایی که وظیفه کنترل و کیفیت آب را برعهده دارند، هزینه بر و زمانبر است.

این درحالی است که آلودگی آب های اقیانوس ها و دریاها موجب آسیب به محیط زیست و از بین رفتن آبزیان و پرداخت غرامت های سنگین می شود که با تشخیص زودهنگام آلودگی آب با سیستم تصفیه، می توان از توسعه و نشت آن جلوگیری کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد ساخت دستگاه تشخیص آلودگی آب گفت: این دستگاه با نصب در محل به شکل آنلاین این قابلیت را دارد که میزان آلودگی را اندازه گیری کند و آلودگی را به موقع تشخیص دهد؛ چرا که آلودگی آب بر سلامت انسان و کیفیت آب تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص آنلاین آلودگی آب با دستگاه ایران ساخت

تشخیص آنلاین آلودگی آب با دستگاه ایران ساخت