مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-06سياسي

افتتاح 4 طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو


چهار طرح عمرانی و زیربنایی به صورت ویدئوکنفرانسی با دستور رییس جمهور در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ماکو، چهار طرح عمرانی و زیربنایی به صورت ویدئو کنفرانسی با دستور رییس جمهور در منطقه آزاد ماکو به بهره برداری رسید.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در آیین افتتاح این پروژه،ها، گفت: پروژه های بزرگراه شهید سلیمانی (گیت ورودی منطقه تا تقاطع بازرگان)  به طول 50 کیلومتر، پروژه مشارکتی پایانه هوشمند و چندمنظوره نوبت دهی و خدماتی، پل تقاطع غیرهمسطح فرودگاه منطقه آزاد ماکو، راه های ارتباطی آن به طول بیش از سه کیلومتر، تاسیسات زیربنایی و محوطه های بخش زمینی فرودگاه افتتاح شد.

وی افزود: برای این پروژه ها، 6 هزار و 581 میلیارد ریال از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد ماکو و در بخش مشارکتی یک هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: با بهره برداری و افتتاح از این طرح ها برای 360 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی می شود.

محمدرضا عبدالرحیمی تصریح کرد: همچنین روز گذشته، در راستای تحقق شعار سال جهش تولید، عملیات اجرایی پنج واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری 3 هزار و 710 میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغال زایی 540 نفری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو

افتتاح 4 طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو