مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-06بين الملل

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان در کاخ بعبدا


نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان جمعه به کاخ ریاست جمهوری لبنان می رود و فهرستی از کابینه پیشنهادی خود به میشل عون رییس جمهوری این کشور ارائه می کند.

- ، الاخبار لبنان گزارش داد: سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان جمعه آینده به کاخ بعبدا خواهد رفت.

در این گزارش آمده است: سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جمعه به کاخ ریاست جمهوری لبنان می رود و فهرستی از کابینه پیشنهادی خود به میشل عون رییس جمهوری این کشور ارائه می کند، که شروط عون در آن جایی ندارد.

الاخبار اعلام کرد: موضوعی که به مخالفت میشل عون و درنتیجه مخالفت مشروط حریری با ادامه مأموریتش برای تشکیل کابینه و انصرافش از این مأموریت با کمترین خسارت ممکن و به گونه ای منجر می شود که به مثابه بازنده در برابر جبران باسیل دیده نمی شود.

این رسانه با اشاره به اینکه براین اساس سعد حریری با این شرط که معرفی نخست وزیر آتی، با موافقت او و نبیه بری همره باشد، کناره گیری خواهد کرد، نوشت: در همین چارچوب، شانس مصطفی ادیب سفیر لبنان در آلمان برای معرفی به عنوان نخست وزیر مأمور تشکیل دولت پس از حریری بالاست هرچند که وی تاکید کرده است که هرگز اشتباه سال گذشته را تکرار نخواهد کرد و به عرصه لبنان تا پس از نهایی شدن سرنوشت نخست وزیر مکلف بازنخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان در کاخ بعبدا

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه لبنان در کاخ بعبدا