مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:452021-07-06حوادث

امدادرسانی به 308 نفر در سیلاب آزادشهر/ 77 واحد مسکونی از آب تخلیه شد


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به 308 نفر در سیلاب آزادشهر خبرداد و گفت: همچنین در این حادثه 77 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

- در خصوص آخرین آمار امدادرسانی به سیل زدگان آزادشهر اظهارکرد: از شامگاه جمعه (11 تیرماه) برخی از مناطق گلستان به دلیل بارش های رگباری دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند که امدادرسانی به آنها تا روز گذشته (دوشنبه) ادامه داشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: بر این اساس در شهرستان آزادشهر، محور آزادشهر به شاهرود بخش چشمه ساران، روستاهای سرتپه، اکبرآباد، تیلان، فارسیان، ازدارتپه، مرزبان، توران ترک و توران فارس سیل و آبگرفتگی رخ داد که به دلیل شدت بارش ها نیروهای امدادی از پایگاه مرکزی، خوش ییلاق و همچنین از علی آبادکتول، مینودشت و گنبدکاووس به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: 19 تیم ارزیاب و سیلاب متشکل از 60 نجاتگر داوطلب و نجاتگر پرسنل در این عملیات شرکت داشتند و به 77 خانوار با جمعیت 308 نفری امدادرسانی شد.

ملک شاهکوهی اضافه کرد: برای لایروبی و رفع گل و لای 15 دستگاه موتورپمپ و لجن کش بکارگیری و 77 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: همچنین 113 خودرو گرفتار شده در سیل و ریزش کوه محور خوش ییلاق مورد ارزیابی قرار گرفتند که خوشبختانه مشکل خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 308 نفر در سیلاب آزادشهر/ 77 واحد مسکونی از آب تخلیه شد

امدادرسانی به 308 نفر در سیلاب آزادشهر/ 77 واحد مسکونی از آب تخلیه شد