مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-06فرهنگي

استادان جشنواره دانشگاهی را تنها گذاشتند/ شتابزده تصمیم نگیریم


محمدهادی عطایی با اشاره به حضور نمایشش در بخش جشنواره جشنواره های جشنواره تئاتر دانشگاهی از حضور کم رنگ استادان به عنوان مخاطبان این رویداد و تصمیمات شتابزده دانشجویان گلایه کرد.

- محمدهادی عطایی که با نمایش فریاد خاموش در بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران حضور دارد در این باره به برگزاری جشنواره را به تعویق انداخت و امسال هم از نیمه برگزاری دوباره با مشکل روبرو شدیم.

مجتبی جدی به عنوان دبیر جشنواره 2 سال است که دارد برای برگزاری باکیفیت جشنواره تلاش می کند اما اتفاقات پیش بینی نشده مشکلاتی را برای این رویداد رقم زده است.

این روزها با وجود قرمز بودن شهر تهران همه مشاغل مشغول فعالیت هستند و گویا فقط سالن های تئاتر برای مردم خطرناک است.

وی افزود: از طرف دیگر تا امروز وزارت علوم هیچ کمک هزینه ای به گروه ها پرداخت نکرده و بچه ها مجبور هستند همه هزینه های تمرین و اجرا را به صورت شخصی پرداخت کنند که همین مسئله فشار زیادی به آنها وارد کرده است.

زمانی که محیط دانشگاهی، برای دانشجویانش ارزش و احترام قائل نباشد نمی توان از مدیران بیرون از این فضا انتظار تعامل و همراهی داشت.

عطایی درباره اولین تجربه کارگردانی اش توضیح داد: نمایش فریاد خاموش روز شنبه 12 تیر در تماشاخانه نوفل لوشاتو اجرا شد و مدیریت و کارکنان این تماشاخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادان جشنواره دانشگاهی را تنها گذاشتند/ شتابزده تصمیم نگیریم

استادان جشنواره دانشگاهی را تنها گذاشتند/ شتابزده تصمیم نگیریم