مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:252021-07-06اقتصادي

مرغوب ترین گندم همدان با کاهش تولید مواجه است


مردم بخش گل تپه در سال های اخیر گرایش چشم گیری به کشت و کار و کشاورزی دارند به طوریکه در سه سال اخیر شاهد ایجاد گلخانه و کشت قارچ در این منطقه هستیم و می توان گفت تقاضای مغازه ها و سوپرمارکت ها و نیاز مردم منطقه گل تپه از این فضاهای تولید بومی تأمین می شود.

- ایسنا/همدان مردم بخش گل تپه در سال های اخیر گرایش چشم گیری به کشت و کار و کشاورزی دارند به طوریکه در سه سال اخیر شاهد ایجاد گلخانه و کشت قارچ در این منطقه هستیم و می توان گفت تقاضای مغازه ها و سوپرمارکت ها و نیاز مردم منطقه گل تپه از این فضاهای تولید بومی تأمین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کشت و کار در زمین های زراعی منطقه گل تپه با وجود مهاجرت های گسترده ای که از دهه های اخیر در روستاها انجام گرفته، ادامه دارد و در سال های اخیر افزایش چشم گیری نیز داشته است به طوریکه هر ساله افراد ساکن در حاشیه شهرها در فصول کشت و کار به زادگاه و روستای خود بر می گردند و کشت و کار را در زمین های زراعی خود رونق می دهند.

رییس جهاد کشاورزی گل تپه گفت: کشاورزان منطقه گل تپه تولیدکننده یک درصد گندم کشور هستند و مرغوب ترین گندم استان همدان در این منطقه تولید می شود ولی در سال جاری با کاهش بازدهی محصولات گندم و جو مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغوب ترین گندم همدان با کاهش تولید مواجه است

مرغوب ترین گندم همدان با کاهش تولید مواجه است