مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-06سياسي

ساعت کاری ادارات یزد تغییر کرد/واکنش کاربران فضای مجازی به تغییر ساعت کاری


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: ساعت کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان از 7 و 30 دقیقه تا 12 خواهد بود.

- اکرم فداکار در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه ابلاغی، از 14 تیرماه تا پایان این ماه، ساعت آغاز کار ادارات و دستگاه های اجرایی از 7 و 30 دقیقه تا 12 خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر ساعت اداری در استان بر اساس مصوبه شورای هماهنگی مدیریت بحران اجرا می شود، افزود: تغییر ساعت کار در ادارات و دستگاه های اجرایی استان، بنا به درخواست شرکت های برق منطقه ای، توزیع نیروی برق استان و به استناد بند 1 تصویب نامه هیأت وزیران صورت می پذیرد.

معاون استاندار یزد، اضافه کرد: با عنایت به پیش بینی افزایش قابل ملاحظه دمای هوا در روزهای آتی و رشد بار مصرفی به دلیل افزایش استفاده از وسایل سرمایشی که فشاری مضاعف بر تجهیزات شبکه انتقال نیروگاه ها خواهد داشت بمنظور مدیریت انرژی برق در ساعات اوج مصرف؛ این مصوبه به مرحله اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: کاهش ساعت کاری ادارات مربوط به دستگاه های اجرایی استان است و کارکنان رسمی و قراردادی در این طرح تفکیک نشده و همه کسانی که در ادارات شاغلند شامل این مصوبه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری ادارات یزد تغییر کرد/واکنش کاربران فضای مجازی به تغییر ساعت کاری

ساعت کاری ادارات یزد تغییر کرد/واکنش کاربران فضای مجازی به تغییر ساعت کاری