مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-06سياسي

جشنواره ها گامی برای حفظ عنوان شهر جهانی صنایع دستی است


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: جشنواره صنایع دستی در راستای حفظ عنوان شهر جهانی صنایع دستی توسط اصفهان است.

- ، نورالله عبداللهی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری نخستین جشنواره بین المللی صنایع دستی اظهار داشت: یکی از افراد مهم که در این جشنواره نقش حیاتی داشت مرحوم اللهیاری بود که جای ایشان در این جلسه و جشنواره خالی است، کسی که در کنار شورای شهر و شهرداری نقش محوری داشت و سیاست های مهم این جشنواره را تا روز آخر پیگیری کرد.

وی با زنده نگه داشتن یاد استاد روبن گروشارلین افزود: روح زنده گردشگری اصفهان صنایع دستی است زیرا این صنعت هر روز پیشرفت می کند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد و و جشنواره بین المللی صنایع دستی در همین راستا اقدام خواهد کرد معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی استان اصفهان اضافه کرد: یکی از اهداف جشنواره این است که شهر جهانی صنایع دستی برای اصفهان و هنرمندان آن حفظ شود و در این راستا تلاش شده است که جشنواره با بیشترین توان و به بهترین نحو برگزار شود.

وی تاکید کرد: برای انتخاب یک شهر به عنوان شهر جهانی صنایع دستی مهم است که شهر برگزار کننده جشنواره های ملی و بین المللی باشد و اگر آیتم ها را حفظ نکنیم عنوان شهر جهانی گردشگری که باعث افتخار است از اصفهان گرفته م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ها گامی برای حفظ عنوان شهر جهانی صنایع دستی است

جشنواره ها گامی برای حفظ عنوان شهر جهانی صنایع دستی است