مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-06اقتصادي

رشد 106 درصدی واحدهای تولیدی فعال در مناطق آزاد طی 8 سال


طی 8 سال گذشته، تعداد واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 106 درصد رشد داشته و طی 2 سال اخیر تراز تجاری مناطق آزاد مثبت شده است.

- دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: طی 8 سال گذشته، تعداد واحدهای تولیدی فعال مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 106 درصد رشد داشته و طی 2 سال اخیر تراز تجاری مناطق آزاد مثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، حمیدرضا مؤمنی در ششمین مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی، تولیدی و زیربنایی مناطق آزاد کشور با حضور رییس جمهور با اشاره به مجموع پروژه های افتتاح شده و میزان سرمایه گذاری آن در این مناطق گفت: تعداد 415 پروژه با ارزش سرمایه گذاری معادل 110 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای بیش از 26 هزار نفر در شش مراسم با دستور ریاست جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی تاکید کرد: مناطق آزاد پس از حضور در رویدادهای تدبیر و امید برای جهش تولید از شهریور ماه سال گذشته، طی 10 ماه موفق شدند تا پس از وزارتخانه های نفت، راه و شهرسازی و صنعت معدن و تجارت، رتبه چهارمین دستگاه دولتی در رویدادهای افتتاح را از آن خود کنند، این در حالیست که برخی از پروژه های بزرگ مناطق آزاد و ویژه نظیر پتروشیمی ها و نیروگاه ها، در رویدادهای وزارتخانه های دیگر مورد بهره برداری قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 106 درصدی واحدهای تولیدی فعال در مناطق آزاد طی 8 سال

رشد 106 درصدی واحدهای تولیدی فعال در مناطق آزاد طی 8 سال