مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-06اقتصادي

فعالیت 10 واحد طلاسازی در کردستان/78 واحد طلافروشی در کردستان بازرسی شد


سال گذشته سازمان صمت برای 27 واحد طلاسازی پروانه کسب صادر کرده است که تنها 10 واحد از این تعداد در حال حاضر فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ژیلا یزدانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دبیر و معاونین کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان با اصحاب رسانه که با حضور کارگروه های تخصصی کمیسیون مبارزه با قاچاق کلا و ارز استان برگزار شد، اظهار کرد: تا تعامل بین دستگاهی وجود نداشته باشد هیچ کدام از اعضا زیرمجموعه نمی توانند به درستی وظایف محوله را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل بین دستگاهی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به ویژه طی سال های اخیر به خوبی در استان انجام می شود.

یزدانی تصریح کرد: مطابق ماده 13 قانون تقویت نظام استاندارد سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی کشور برای تعیین عیار رسمی و نظارت بر کیفیت و عیار مصنوعات گرانبها از وظایف اداره کل استاندارد است.

وی افزود: در سال گذشته سازمان صمت برای 27 واحد طلاسازی پروانه کسب صادر کرده است که تنها 10 واحد از این تعداد در حال حاضر فعال است.

مدیرکل استاندارد کردستان اضافه کرد: در سال های گذشته کلا 26 کد شناسایی برای واحدهای طلاسازی صادر شده است که به دلیل ترکیبی بودن این واحدها در حال حاضر تنها 10 کد شناسایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 واحد طلاسازی در کردستان/78 واحد طلافروشی در کردستان بازرسی شد

فعالیت 10 واحد طلاسازی در کردستان/78 واحد طلافروشی در کردستان بازرسی شد