مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-06سياسي

تربیت نیروی کارآمد برای توسعه جامعه از وظایف دانشگاه هاست


تعلیم و تربیت و عمل به مسوولیت اجتماعی وتاثیرگذاری در جامعه دو هدف اصلی دانشگاه ها در دنیا است تا با بالابردن سطح علمی و تربیت شخصیت مستقل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمت صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار همایش ملی مدیریت کسب و کار در شرایط بحران در کردستان، اظهار کرد: این همایش در 2 روز و با هدف بررسی تاب آوری مشاغل در بحران های مختلف به ویژه کرونا با حضور اساتید و صاحب نظرانی از سراسر کشور در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تعلیم و تربیت و عمل به مسوولیت اجتماعی وتاثیرگذاری در جامعه دو هدف اصلی دانشگاه ها در دنیا است تا با بالابردن سطح علمی و تربیت شخصیت مستقل، نیروی کارآمدی را برای توسعه کشور پرورش دهند.

به گفته رییس دانشگاه کردستان، کمک به حل مشکلات و توسعه جامعه در راستای رفع نیازهای آن ماموریت محلی، و منطقه ای و استانی دانشگاهی است.

وی تصریح کرد: همایش مدیریت کسب و کار در شرایط بحران و عدم اطمینان هر دوی این اهداف را زیرپوشش قرار می دهد.

صادقی به اهمیت و جایگاه کسب و کار در جامعه گریزی زد و گفت: در کشورمان شاهد بحران هایی همچون جنگ، حوادث طبیعی،خشکسالی و در دو سال اخیر بحران همه گیری کووید 19 را شاهد بوده ایم که لازم است تغییراتی ایجاد شود و از موانع موجود در این زمینه هراسی نداشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروی کارآمد برای توسعه جامعه از وظایف دانشگاه هاست

تربیت نیروی کارآمد برای توسعه جامعه از وظایف دانشگاه هاست