مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-06اقتصادي

وقفه در صادرات فرآورده های نفتی استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: صادرات فرآورده های نفتی در استان مرکزی دچار مشکل و وقفه شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: صادرات فرآورده های نفتی در استان مرکزی دچار مشکل و وقفه شده است.

بهروز اکرمی روز سه شنبه 15 تیر در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی اظهار کرد: اگر بین سازمان استاندارد با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در استان اختلاف نظری در خصوص صادرات وجود دارد، چرا این اختلاف نظر نباید در تهران حل شود و استان ها گرفتار این موضوعات نشوند؟ این اختلاف در استان قابل حل نیست، اما در سایه برگزاری نشستی در مرکز بین دو سازمان، حل خواهد شد.

وی افزود: مکاتباتی که در خصوص مشکلات یاد شده صورت می گیرد، صادرات فرآورده های نفتی استان را دچار مشکل و وقفه کرده است، چراکه هر کدام از این نهادها یک نامه از طرف خود ارائه می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ضمن عذرخواهی بابت قطعی های برقی ایجاد شده در استان تصریح کرد: مشکل برق ویژه استان مرکزی نیست و کل استان ها با آن درگیرند پس همه باید کمک دهند تا بحران برق حل شود.

اکرمی اضافه کرد: درخصوص مشکل قاچاق احشام، مدیرکل تعزیرات، نیروی انتظامی و جهاکشاورزی باید طی نشست های مشترک تصمیماتی را اتخاذ کنند و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقفه در صادرات فرآورده های نفتی استان مرکزی

وقفه در صادرات فرآورده های نفتی استان مرکزی