مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-06سياسي

انسانیت در معادلات جهانی جایگاهی ندارد


نفاق و جریاناتی که چند سالی است منطقه درگیر آن است، محصول جاه طلبی ها و استکبار است و امیدواریم روزی برسد که انسانیت وارد معادلات دولت مردان جهان شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: نفاق و جریاناتی که چند سالی است منطقه درگیر آن است، محصول جاه طلبی ها و استکبار است و امیدواریم روزی برسد که انسانیت وارد معادلات دولت مردان جهان شود.

مجید کریمیان، امروز سه شنبه 15 تیرماه در نشست ادبی شقایق های برچی به مناسبت هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی که در مدرسه وحدت برگزار شد، اظهار کرد: حادثه مدرسه سید الشهدای افغانستان حادثه پیچیده ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دولت مردان کشورهای زیاده خواه و جاه طلب در این حادثه نقش داشتند و این حادثه نشان از جاه طلبی دارد چراکه مدرسه جایی برای فتح کردن نیست .

رییس حوزه هنری خراسان جنوبی اظهار کرد: این نفاق و جریاناتی که چند سالی است منطقه درگیر آن است، محصول همان جاه طلبی ها و استکبار است و امیدواریم روزی برسد که انسانیت وارد معادلات دولت مردان جهان شود.

کریمیان با تقدیر از تلاش های فعالان عرصه شعر و ادبیات و هنر استان، بیان کرد: انسان از حال و هوای اشعار روح گرفته و زنده می شود و امیدواریم اهل بیت (ع) ما را یاری کنند تا این پرچمی که در خراسان جنوبی با نام اهل بیت(ع) بلند اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسانیت در معادلات جهانی جایگاهی ندارد

انسانیت در معادلات جهانی جایگاهی ندارد