مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-06سياسي

تبیین اندیشه امام و رهبری جهاد امروز روحانیت است


امروز کار جهادی روحانیت به این است که بیاید برای افکار امام کتاب بنویسد و مبانی افکار رهبری را ذکر کند.

- ایسنا/خراسان رضوی آیت الله فاضل لنکرانی گفت: امروز کار جهادی روحانیت به این است که بیاید برای افکار امام کتاب بنویسد و مبانی افکار رهبری را ذکر کند.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی دامت برکاته درجمع جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی مشهد ضمن تشکر از حاضران گفت: یک خلأیی در یکی دو دهه اخیر در روحانیت به وجود آمده و شاید می بایست از اول نظام مقدس جمهوری اسلامی به این امر توجه می شد، اما مورد غفلت قرار گرفت و این علت و عوامل زیادی هم دارد.

روحانیت آن حقیقت و واقعیتی که دارد، مبدأ برای صدور یک چنین انقلاب عظیمی در دوران معاصر شد، این هویت و واقعیتش را خودش بیش از دیگران باید توجه کند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت باید به این ارزش و توانایی بیش از اقشار دیگر توجه کند و دائماً در صدد پویایی و تکامل این حقیقت و واقعیت باشد، افزود: ولی باید اقرار کنیم که متأسفانه در این مسئله کوتاهی فراوان شده.

اما باید به این موضوع پرداخت که روحانیت شیعه چه جایگاه، هویت و توانایی هایی دارد؟ وی افزود: روحانیت شیعه با هیچ گروهی از روحانیون هیچ مذهبی قابل مقایسه نیست، برای اینکه شیعه یک ادعایی دارد و اهداف بلند مدتی را دنبال می کند که همان حکومت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین اندیشه امام و رهبری جهاد امروز روحانیت است

تبیین اندیشه امام و رهبری جهاد امروز روحانیت است