مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 07:102021-07-06سياسي

ورود جدی دستگاه قضا به واگذاری های بی ضابطه معادن طارم


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: درخواست جنبش دانشجویی زنجان، خواستار ورود دادستان استان به مسئله واگذاری معادن ورود کرده و اجازه این واگذاری غیرشفاف را ندهد.

- ایسنا/زنجان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان گفت: درخواست جنبش دانشجویی زنجان، خواستار ورود دادستان استان به مسئله واگذاری معادن ورود کرده و اجازه این واگذاری غیرشفاف را ندهد.

سیدمصطفی آل یاسین در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با واگذاری های جدید معادن از سوی دولت، اظهار کرد: اخیراً دولت واگذاری معادن را پیگیری می کند و طبق خبرهای شنیده شده، قرار است حدود 30 درصد ( 6000) معادن کشور را بدون برگزاری مزایده واگذار کنند که این اقدام دولت در واقع معدن پاشی است و سئوال مهم ما این است که چرا این واگذاری ها در روزهای پایانی دولت در حال انجام است.

وی با اشاره به تجربه خصوصی سازی سال های آخر دولت دهم، افزود: تجربه آن دوره ثابت کرد، این واگذاری ها و اقدامات دقیقه 90، عاقبت خوشی نداشته است؛ ولی متاسفانه هنوز در روزهای پایانی دولت دوازدهم شاهد این اتفاق هستیم.

این مسئول با بیان اینکه واگذاری برخی پهنه های معدنی در زنجان نیز در فهرست معادن واگذاری وجود دارد، تصریح کرد: درخواست اول بسیج دانشجویی زنجان این است که چرا معدن پاشی های بی ضابطه انجام می شود و چرا این اقدام دولت غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود جدی دستگاه قضا به واگذاری های بی ضابطه معادن طارم

ورود جدی دستگاه قضا به واگذاری های بی ضابطه معادن طارم