مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-06سياسي

عملکرد موفق زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: استان زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی عملکرد موفقی داشته است.

- معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد؛ عملکرد موفق زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی ایسنا/زنجان معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: استان زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی عملکرد موفقی داشته است.

محمدرضا شاملو صبح امروز (15 تیرماه) در حاشیه سفر به استان زنجان و بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای شهرستان های خدابنده و سلطانیه و نیز نشست هم اندیشی مسئولان استانی و شهرستانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اجرای طرح توسعه منظومه روستایی موجب تعامل و هم افزایی هرچه بهتر دستگاه های اجرایی در راستای توسعه پایدار و هدفمند روستاهای کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه پایدار منظومه روستایی فعالیتی فرابخشی است که نیازمند همکاری دستگاه های اجرایی است، افزود: منظومه های روستایی به عنوان طرحی که ماهیت یکپارچه و فرابخشی دارد، هم اکنون در استان زنجان به صورت پایلوت در حال انجام بوده و می توان گفت استان زنجان در اجرای این طرح موفق عمل کرده است.

این مسئول ادامه داد: معماری بومی و محلی در روستاها هدف بنیاد مسکن و تاکید بر شناسایی روستاهای بافت با ارزش و گردشگری در استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد موفق زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی

عملکرد موفق زنجان در اجرای طرح منظومه های روستایی