موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:202021-07-06بين الملل

شبکه سعودی گفت وگوی خود با خالد مشعل را سانسور کرد


شبکه سعودی العربیه که هفته جاری با رییس دفتر سیاسی حماس در خارج گفت وگو کرده بود بخشی از این مصاحبه را در یوتیوب حذف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد مشعل رییس دفتر سیاسی حماس در خارج یکشنبه هفته جاری (سیزدهم تیرماه) با شبکه سعودی العربیه گفت وگو و به مسایل مختلف پرداخت.

وی در پاسخ به سوال مجری درباره خط فکری حماس گفت، درست است که حماس وابسته به تفکر اخوان المسلمین بوده و هست اما یک جنبش مستقل فلسطینی است که پروژه آن مقاومت و آزادسازی است نه به راه  انداختن جنگ.

مشعل در پاسخ به سوال العربیه درباره دریافت حمایت از ایران گفت، تهران حماس را با سلاح و فناوری حمایت کرده؛ حماس قدردان حمایت ها از سوی هر کشوری از جمله ایران است اما اینها به معنای آن نیست که این جنبش در تصمیم خود مستقل نباشد.

    وی درباره نبرد اخیر با رژیم صهیونیستی معروف به شمشیر قدس هم اعلام کرد، مقاومت فلسطین در غزه پس از آن وارد شد که پلیس رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش برد و مقاومت درخواست کمک اهالی قدس را لبیک گفت.

مشعل در پرونده تبادل اسرا هم ضمن اعلام اینکه پیشرفت ملموسی در این مذاکرات دیده نمی شود، از ارائه هر گونه اطلاعاتی درباره نظامیان اسیر در دست حماس خودداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سعودی گفت وگوی خود با خالد مشعل را سانسور کرد

شبکه سعودی گفت وگوی خود با خالد مشعل را سانسور کرد