مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-06سياسي

نماینده یزد در مجلس: با هر بار قطع شدن برق، آب هم در یزد قطع می شود


آب استان یزد از مسیر اصفهان می گذرد و در مسیر پمپ هایی برای انتقال آب وجود دارد که با قطع برق آنها از کار می افتند و آب یزد هم قطع می شود.

- محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در وجود دارد که با قطعی برق یک یا تعدادی از این پمپ ها از کار می افتند و اگر یک پمپ هم از کار بیفتد آب مردم یزد نیز قطع می شود و در نتیجه با قطعی برق مردم یزد سختی قطعی آب را هم باید تحمل کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جالب اینجاست که استان یزد استانی است که بیش از آن که برق مصرف کند برق تولید می کند، اما باز هم برقش قطع می شود.

جوکار اضافه کرد: استان یزد از طریق نیروگاه های خورشیدی سیکل ترکیبی و نیروگاه های گازی برق تولید می کند و تولید برقش از مصرف این انرژی بیشتر است.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی که قطعی برق برای استان دارد مشکل برای واحدهای تولیدی است که موجب وارد آمدن ضرر و زیان و خسارات زیادی به آنها می شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطع برق واحدهای تولیدی بدون اعلام قبلی باعث می شود تا مواد اولیه ای که به دستگاه ها تزریق می شود با قطعی برق بلا استفاده شده و فقط برای آنها هزینه داشته باشد.

جوکار خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تولیدکنندگان به ما می گویند اگر به جای اینکه در روز چند ساعت برق قطع شود، یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده یزد در مجلس: با هر بار قطع شدن برق، آب هم در یزد قطع می شود

نماینده یزد در مجلس: با هر بار قطع شدن برق، آب هم در یزد قطع می شود