مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-06اجتماعي

اختصاص 14 میلیارد تومان برای ارتقاء شاخص های سلامت دانش آموزان در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در 20 ماه گذشته، 14 میلیارد تومان برای ارتقاء شاخص سلامت جسمانی و روانی، توسعه فضاهای ورزشی و اجرای طرح های متنوع سلامت محور در استان هزینه شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در 20 ماه گذشته، 14 میلیارد تومان برای ارتقاء شاخص سلامت جسمانی و روانی، توسعه فضاهای ورزشی و اجرای طرح های متنوع سلامت محور در استان هزینه شده است.

محمدعلی واقعی، روز گذشته 14 تیرماه به رسانه های گروهی گفت: 94 درصد دانش آموزان استان در اجرای طرح کنترل وزن و چاقی (کوچ) مشارکت داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این مدت 9 کلاس درس تربیت بدنی با اولویت مدارس ابتدایی دخترانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

واقعی با اشاره به تولید 370 محتوای الکترونیکی درس تربیت بدنی برای تمامی پایه های تحصیلی بر اساس کتاب راهنمای درس تربیت بدنی، ادامه داد: به منظور توسعه فضای ورزشی و ارتقاء سلامت جسمانی دانش آموزان دختر و پسر استان، 8 زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر 240 میلیون تومان احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی از اجرای طرح مدرسه پویا در 8 آموزشگاه استان با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان خبر داد و افزود: برای مدیریت، کنترل و مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 14 میلیارد تومان برای ارتقاء شاخص های سلامت دانش آموزان در خراسان جنوبی

اختصاص 14 میلیارد تومان برای ارتقاء شاخص های سلامت دانش آموزان در خراسان جنوبی