مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-06حوادث

افزایش 5 درصدی عملیات های آتش نشانی یاسوج طی سه ماهه نخست امسال


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج از افزایش 5 درصدی عملیات های آتش نشانی این شهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج از افزایش 5 درصدی عملیات های آتش نشانی این شهر طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

هاشم یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: 298 مورد عملیات طی سه ماهه نخست امسال انجام شده است که نسبت به سه ماهه سال گذشته 5درصد افزایش داشته ایم وی اظهارکرد: بیشترین عملیات انجام گرفته در این مدت با توجه به فصل گرما مربوط به عملیات حیات وحش و حبس در آسانسور است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج خاطرنشان کرد: 70 درصد تماس های ورودی، یا مزاحمت تلفنی هستند یا اشتباه با نهادهای امدادی مانند اداره برق بوده است.

یوسفی تصریح کرد: با توجه به روان بودن رودخانه بشار در مرکز شهر یاسوج و حضور شهروندان درفصل گرما و ساحل رودخانه و شنا کردن و خطراتی که آنها را تهدید می کند نصب تابلوهای بازدارنده و شنا ممنوع باهمکاری اداره آب منطقه ای استان لازم است.

وی ادامه داد: وجود دست اندازهای بیش از حد که درحین عملیات سرعت دسترسی را کاهش می دهد، ترافیک بیش از حد خیابان جمهوری به سمت پل شهید عوض زاده در ساعت 11تا 14و 16تا 21 از جمله مشکلات آتش نشانی در هنگام انجام عملیات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی عملیات های آتش نشانی یاسوج طی سه ماهه نخست امسال

افزایش 5 درصدی عملیات های آتش نشانی یاسوج طی سه ماهه نخست امسال