مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-06سياسي

لایه های تاریک بی برقی


قطعی برق و خاموشی های گسترده در چند روز گذشته باعث نارضایتی وانتقاد بسیاری از مردم شده؛ چه عواملی باعث خاموشی های اخیر شده و سهم هرکدام از این عوامل چند مگا وات است؟ - ، خراسان نوشت: قطعی برق و خاموشی هایی که در روزهای گذشته زمینه بروز نارضایتی های گسترده ای را فراهم کرده، برخی آن را با خاطرات دوران جنگ تحمیلی و خاموشی های آن زمان مقایسه می کنند.

با توجه به وابستگی همه ابعاد زندگی مردم به برق، قطعی های مکرر، بی برنامه و طولانی مشکلات زیادی را برای مردم به همراه داشته است از گیرکردن در آسانسور و قطعی آنتن دهی موبایل گرفته تا مشکلات بستن کرکره برقی مغازه ها و ویدئویی از یک آی سی یو که رفتن برق موجب به خطر افتادن جان بیماران شده بود.

وقوع قطعی های مکرر و البته احتمالا ادامه دار و اسفبار صنعت برق، پرسش هایی را در ذهن مردم تداعی کرده که چرا در برهه زمانی کنونی شاهد این میزان قطعی برق هستیم و علت خاموشی گسترده و بی برنامه چیست؟ و در حالی که ادعا می شود صادرات نداریم اما.

با این حال امروز سعی کرده ایم در این گزارش به این ابهامات پاسخ دهیم و نورافکنی بر زوایای تاریک قطعی برق بیندازیم.

توان تولید برق کشور چند مگاوات است؟ قبل از این که به سراغ دلایل خاموشی و سهم هر کدام، از میزان مصرف برق برویم بد نیست بدانیم توان تولید برق در کشورم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایه های تاریک بی برقی

لایه های تاریک بی برقی