مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-06سياسي

گلباران محل شهادت استاندار فقید گیلان/ شهید انصاری الگوی خدمت خالصانه به مردم است


نماینده عالی دولت در گیلان شهدا را الگوهای جامعه معرفی کرد و گفت: شهید انصاری را اسوه ای برای جامعه در مسیر انتقال فرهنگ خالصانه به مردم و ایثار و مقاومت در شرایط سخت و مشکلات به نسل امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پیش از ظهر امروز محل شهادت شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید نورانی معاون عمرانی او در خیابان لاکانی رشت با حضور استاندار گیلان، خانواده  شهید انصاری و جمعی دیگر از مسؤولان گلباران شد.

استاندار گیلان در این مراسم بار بیان اینکه برگزاری مراسمات یادواره شهدا منجر به شناخت جوانان با فرهنگ شهادت می شود، اظهار کرد: برگزاری مراسم شهیدان، نشان از پایبندی و علاقه مندی وافر مردم فهیم و ولایتمدار این خطه به شهدا و اعتلای آرمان های انقلاب اسلامی است.

ارسلان زارع شهدا را الگوهای جامعه معرفی کرد و گفت: شهیدانی همچون انصاری و نورانی که قلبشان مالامال از عشق به دین باوری، خدمت به مردم و میهن و پایبندی به فرهنگ ایثار و مقاومت و تلاش برای اعتلای آرمان های انقلاب و امام شهیدان بود، همواره برای مردم، عزیز هستند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ شهادت در جامعه بیان کرد:  یکی از مؤلفه های مؤثر ماندگاری این فرهنگ، خدمت خالصانه به مردم در کنار سجایای اخلاقی، کرامت انسانی، تواضع و احترام به مردم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلباران محل شهادت استاندار فقید گیلان/ شهید انصاری الگوی خدمت خالصانه به مردم است

گلباران محل شهادت استاندار فقید گیلان/ شهید انصاری الگوی خدمت خالصانه به مردم است