مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-06اقتصادي

خودکفایی 104 خانواده تحت پوشش کمیته امداد درکبودراهنگ


رییس کمیته امداد شهرستان گل تپه گفت: واحد اشتغال و خود کفایی کمیته امداد گل تپه توانسته از ابتدای سال گذشته تا سه ماهه اول سال جاری با خودکفایی 104 خانواده تحت حمایت و پرداخت 180 مورد وام اشتغال بسیاری از خانواده ها از چرخه حمایت خارج کند.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد شهرستان گل تپه گفت: واحد اشتغال و خود کفایی کمیته امداد گل تپه توانسته از ابتدای سال گذشته تا سه ماهه اول سال جاری با خودکفایی 104 خانواده تحت حمایت و پرداخت 180 مورد وام اشتغال بسیاری از خانواده ها از چرخه حمایت خارج کند.

عباداله زارعی در گفت و گو با ایسنا، از پرداخت 9 میلیارد تومانی وام اشتغال به مددجویان خبر داد و افزود: یکی از دغدغه های اصلی این نهاد، ایجاد اشتغال تولید محور برای خودکفایی خانواده های تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: تسهیلات اشتغال کمیته امداد گل تپه در قالب طرح های کارانگیزی، خودکفایی، توان افزایی و کارفرمایی به مددجویان تحت حمایت پرداخت می شود و از سال گذشته تا سه ماهه اول امسال 104 نفر از خانواده های تحت حمایت با دریافت تسهیلات به مرحله خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

زارعی تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ 9 میلیارد تومان و 180 مورد وام اشتغال و خودکفایی برای مددجویان پرداخت شده که 800 میلیون تومان آن از منابع امدادی و 8 میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 104 خانواده تحت پوشش کمیته امداد درکبودراهنگ

خودکفایی 104 خانواده تحت پوشش کمیته امداد درکبودراهنگ