مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-06سياسي

ماموریت 700 هزار جهادگر در 360 محله آسیب پذیر اجتماعی/ بوشهر پایتخت عبابافی می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه هزار و 100 محله آسیب پذیر اجتماعی در حاشیه شهرها داریم گفت: از این تعداد 360 محله برای محرومیت زدایی در دستور بسیج سازندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار محمد زهرایی صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه بسیج تبدیل کننده تهدیدها به فرصت ها است اظهار داشت: حاشیه نشینی، طلاق، اعتیاد، مهاجرت از روستا به شهر و وضعیت اقتصادی مردم نمونه ای از تهدیدهای امروز است و بسیج وظیفه دارد هرجا که تهدید است را به فرصت تبدیل کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی و در زمان آغاز شیوع آن کار تغسیل و تدفین متوفی های کرونایی را انجام می دادند.

سردار زهرایی تعداد گروه های جهادی فعال در سطح کشور را 42 هزار گروه عنوان کرد و گفت: بیش از 700 هزار نفر در این گروه ها به کار جهادی در حوزه های مختلف مشغول هستند که این گروه ها در 22 قشر سازماندهی شده اند و علاوه بر این از ظرفیت دارالقرآن ها و هیئت های مذهبی هم استفاده شده است که هر کدام از این دارالقرآن ها و هیئت های مذهبی خود می تواند یک گروه جهادی باشد و کار محرومیت زدایی را انجام دهد.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه باید گفتمان جهادی در کشور عمومی شود گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راه معنویت جهادگران نباید فراموش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت 700 هزار جهادگر در 360 محله آسیب پذیر اجتماعی/ بوشهر پایتخت عبابافی می شود

ماموریت 700 هزار جهادگر در 360 محله آسیب پذیر اجتماعی/ بوشهر پایتخت عبابافی می شود