مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-06سياسي

خودکفایی تیپ 55 هوابرد شیراز در تولید چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد


فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش در شیراز گفت: تیپ 55 هوابرد در تولید چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد به خودکفایی کامل رسیده است.

- ، سرهنگ جابر آباد زردشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تیپ 55 هوابرد گفت: تیپ 55 هوابرد شیراز با تقدیم شهدای بسیار زیادی در زمان هشت سال دفاع مقدس یکی از سردمداران جبهه های حق علیه باطل بود که بالغ بر 860 بار جابجایی در مناطق عملیاتی را داشته و با سابقه درخشان در جنگ تحمیلی، نقش تأثیرگذاری در پیروزی های ارتش در عملیات ها را داشت.

وی تاکید کرد: هم اکنون نیز تیپ 55 هوابرد شیراز یکی از آماده ترین، به روزترین و توانمندترین تیپ های نیروی زمینی ارتش است که برای هر مأموریتی در زمان و مکان های مختلف آمادگی کامل خود را اعلام می کند.

سرهنگ آباد زردشتی درباره تولیدات چتر و تجهیزات پروازی در تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: تیپ 55 هوابرد در تولید چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد به خودکفایی کامل رسیده است و یکی از مهم ترین و استراتژیکی ترین فعالیت هایی که در این تیپ انجام می شود، تولید صفر تا صد چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد است که با بهترین چترهای خارجی رقابت می کنند و از بسیاری از چترهای خارجی عملکرد بهتری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی تیپ 55 هوابرد شیراز در تولید چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد

خودکفایی تیپ 55 هوابرد شیراز در تولید چترهای اتوماتیک و سقوط آزاد