مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-06بين الملل

حمله اسلام ستیزانه به مسجد پایتخت هلند


فرد یا افراد ناشناس یک مسجد در آمستردام پایتخت هلند را هدف تعرض قرار داده و شیشه های آن با را بُطری های مشروبات الکلی شکستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مسجد شهر آمستردام که چند ماه قبل مورد حمله اسلام ستیزانه قرار گرفته بود، یک بار دیگر هدف تعرض افراد ناشناس قرار گرفت.

منابع رسانه ای به نقل از یک نهاد فعال در زمینه حقوق مدنی به نام فدراسیون چشم انداز ملی ، از تعرض شبانه به مسجد شهر آمستردام خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی ، مسجد ایاصوفیه یکشنبه شب در آمستردام پایتخت هلند هدف حمله و خرابکاری افراد ناشناس قرار گرفت.

عاملان تعرض و بی حرمتی به این مسجد شهر آمستردام، شیشه های مسجد را با بُطری های مشروبات الکلی شکستند.

بنا بر اعلام فدراسیون چشم انداز ملی ، برای دومین بار است که در کمتر از یک سال گذشته این مسجد هدف حمله و تعرض اسلام ستیزانه قرار گرفته است.

دسامبر 2020 هم یک فرد نقاب پوش مدت کوتاهی بعد از اقامت نماز عصر، با سنگ شیشه های مسجد را شکست و از تاریکی شب برای متواری شدن استفاده کرد.

گروه های و نهادهای اسلامی در هلند بارها از دولت هلند خواسته اند با این حملات نژادپرستانه و اسلام ستیزانه بدون هر گونه تبعیض مقابله و تدابیر لازم برای حفاظت از این اماکن و مسلمانان را اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اسلام ستیزانه به مسجد پایتخت هلند

حمله اسلام ستیزانه به مسجد پایتخت هلند