مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-06سياسي

واکنش جهانپور به تورهای خارجی برای تزریق واکسن


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: هموطنان ما باید این نکته را در نظر داشته باشند که حتی به فرض معتبر و مورد تاییدبودن واکسن تزریق شده در کشورهای دیگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، کیانوش جهانپور در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در کشور اظهار کرد: بنا بر این است که تا پایان سال 1400، واکسیناسیون افراد بالای 18 سال کشور که در گروه هدف قرار دارند، تکمیل شود.

وی ادامه داد: علی رغم همه ی فراز و فرودها و با وجود عدم ایفای تعهدات طرف های خارجی در تامین واکسن، همچنان انتظار می رود با توجه به اینکه حدود 260 روز تا پایان سال 1400 باقی مانده، طبق وعده ی قبلی و طبق برنامه ی ملی واکسیناسیون، واکسیناسیون هموطنان عزیز علیه بیماری کرونا انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از هموطنان عزیز بابت تاخیر در واردات واکسن و مشکلاتی که متحمل شدند پوزش بطلبیم که امیدواریم با ورود واکسن های داخلی و تولید داخل در روزها و هفته های آتی روند واکسیناسیون تسریع پیدا کند.

جهانپور در خصوص تزریق واکسن های ایرانی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه واکسن های متفاوتی در اختیار داریم تاکنون دو واکسن تولید داخل و یک واکسن تولید مشترک مجوز تولید و مصرف عمومی در کشور را دریافت کرده اند، البته چند واکسن نیز همچنان به عنوان واکسن نامزد در مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جهانپور به تورهای خارجی برای تزریق واکسن

واکنش جهانپور به تورهای خارجی برای تزریق واکسن