مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-06پزشكي

درمان کووید-19 با داروی پروستات


به دنبال یافته های جدید دلگرم کننده برای مقابله با ویروس کرونا، محققان اعلام کردند، از داروهایی که معمولا برای درمان سرطان پروستات تجویز می شوند نیز می توان در درمان کووید-19 استفاده کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی به دنبال یافته های جدید دلگرم کننده برای مقابله با ویروس کرونا، محققان اعلام کردند، از داروهایی که معمولا برای درمان سرطان پروستات تجویز می شوند نیز می توان در درمان کووید-19 استفاده کرد.

به نقل از سایت امپریال کالج لندن، محققان دریافتند، روش درمانی در سرطان پروستات که نوعی روش در مسدود کردن تستوسترون است باعث کاهش توانایی ویروس کرونا، سارس-کوو-2 (SARS-CoV-2) در آلودگی سلول های ریوی در آزمایشگاه نیز می شود.

این تحقیق که توسط محققان سرطان در کالج امپریال لندن و دانشگاه اسکس انجام شده است، بخشی از تلاش های گسترده تر برای یافتن داروهای موجود است که می توانند کووید-19 را با کاهش توانایی ورود ویروس به سلول ها مسدود کند.

گروه تحقیقاتی می گوید: این مطالعه، شواهد زیادی از گروه های سراسر جهان برای پشتیبانی از آزمایش های بالینی بعدی برای ارزیابی اثر داروها و آنتی آندروژن ها در درمان بیماران مبتلا به کووید-19 ارائه می کند.

مسدود کردن عفونت مشخص شده است که سارس-کوو-2، ویروسی که باعث بیماری کووید-19 می شود به اندام های مختلف بدن حمله می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کووید-19 با داروی پروستات

درمان کووید-19 با داروی پروستات