مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:102021-07-06اجتماعي

توضیحات شهرداری درباره حصار کشی پارک شوش/بازگشت شهروندان و اهالی به بوستان


شهردار منطقه 12 درخصوص حصارکشی در اطراف پارک شوش توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: پارک شوش به پاتوق معتادان و مواد فروشان تبدیل شده بود و با اتکا به تجربه موفق بوستان زندگی ، - شهردار منطقه 12 درخصوص حصارکشی در اطراف پارک شوش توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: پارک شوش به پاتوق معتادان و مواد فروشان تبدیل شده بود و با اتکا به تجربه موفق بوستان زندگی ، پارک شوش حصارکشی شد و تا ساعت 24 نیز میزبان مردم خواهد بود.

علی محمد سعادتی در گفت وگو با ایسنا، درباره حصارکشی در اطراف بوستان شوش گفت: متاسفانه بوستان شوش به محلی برای پاتوق معتادان و مواد فروشان بدل و این مساله سبب شده بود که شهروندان و اهالی محله شوش رغبتی برای حضور در این بوستان نداشته باشند.

وی اظهار کرد: از سال 96 و بعد از تجربه موفق احیای بوستان زندگی در محله هرندی و برگشت این پارک به مردم و خانواده ها تصمیم گرفته شد که این نگاه را نیز با تکمیل زیر ساخت ها به پارک شوش داشته باشیم.

شهردار منطقه 12 با بیان این که پارک شوش به پاتوق معتادان و مواد فروشان تبدیل شده بود به طوریکه وقتی رسانه ها می خواستند در خصوص وضعیت اعتیاد گزارش تهیه کنند تصاویر این بوستان را منتشر می کردند، گفت: باید برنامه ای اتخاذ می شد که این بوستان به مردم و شهروندان برگردد و به همین دلیل با اتکا به تجربه موفق بوستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهرداری درباره حصار کشی پارک شوش/بازگشت شهروندان و اهالی به بوستان

توضیحات شهرداری درباره حصار کشی پارک شوش/بازگشت شهروندان و اهالی به بوستان