مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-06سياسي

رویکرد دولت نسبت به مسئله بی آبی رفع مشکل نیست


وزیر نیرو در جلسات متعددی برای ارائه پاسخ به نمایندگان احضار و دعوت شده است اما متاسفانه رویکرد دولت آقای روحانی به سمت حل مشکل نیست.

- با اشاره به اعتراض متعدد کشاورزان اصفهان به مشکلات بی آبی و رفع آن اظهار داشت: تا زمانی که مدیران کلان کشور از جمله شخص رییس جمهور که آخرین روزهای عمر کاری خود را طی می کند، موضوعات مربوط به عموم مردم را جدی نگیرد همین وضعیت تداوم پیدا می کند.

وی افزود: امروزه شاهد از هم گسیختگی مدیریتی در تصمیم گیری های منطقی در اجرای عدالت هستیم و وزیر نیرو در جلسات متعددی برای ارائه پاسخ به نمایندگان احضار و دعوت شده است اما متأسفانه رویکرد دولت آقای روحانی به سمت حل مشکل نیست.

دولت جدید وارث بی کفایتی دولت قبلی است نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطر نشان کرد: چند روز پیش جمعی از نمایندگان اصفهان و خوزستان نامه ای خطاب به رییس جمهور نوشتیم و گلایه و اعتراض شدید را مبنی بر تصمیم انتقال آب منطقه سولگان ونک به رفسنجان اعلام کردیم.

وی ادامه داد: اگر چه اجازه نخواهیم داد آبی از استان اصفهان به سایر مناطق توزیع و لوله گذاری شود، اما واقعیت آن است که دولت توان پاسخ گویی به ملت را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد دولت نسبت به مسئله بی آبی رفع مشکل نیست

رویکرد دولت نسبت به مسئله بی آبی رفع مشکل نیست