مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 تیر 1400 ساعت 02:452021-07-05ورزشي

کرونا فرآیند قهرمانی را مختل کرده است


کرونا فرآیند قهرمانی که از استعدادیابی، نخبه پروری و قهرمانی تشکیل شده است را مختل شده و نتایج این اختلال در ورزش استان و کشور سال ها مشهود خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل کارشناس و مربی ورزش گفت:کرونا فرآیند قهرمانی که از استعدادیابی، نخبه پروری و قهرمانی تشکیل شده است را مختل شده و نتایج این اختلال در ورزش استان و کشور سال ها مشهود خواهد بود.

فرهاد حسنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: افول ورزش قهرمانی براثر شیوع ویروس کرونا در ایران و سایر کشورها ملموس است اما تا رقابت های استانی ، منطقه ای کشوری و بین المللی و جهانی احیا نشود، نمی توان ورزشکاران را محک زد.

وی بابیان اینکه در اوایل شروع پاندومی و غافلگیری جهانی عملاً به مدت 6 ماه و بیشتر تمامی فعالیت های ورزشی مثل سایر فعالیت های اجتماعی به طور کامل قطع شد، ادامه داد: در این مدت هیچ گونه مسابقه و رویدادی ورزشی اتفاق نیفتاد و تمرینات در باشگاه ها و سالن ها تعطیل شد.

حسنی با بیان اینکه با گذشت نزدیک به 18 ماه هنوز هم باشگاه ها و سالن ها در کشور به طور رسمی بازگشایی نشده است و محدود رشته های ورزشی مجوز فعالیت گرفته اند، افزود: با تمهیدات به عمل آمده ستاد ملی کرونا برخی ورزشکاران نخبه مجوز فعالیت یافته اند اما همچنان رشته های آبی و برخوردی دارای ممنوعیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرآیند قهرمانی را مختل کرده است

کرونا فرآیند قهرمانی را مختل کرده است